Logistiek

Logistiek

Logistiek2024-09-10T18:53:37+00:00

ZORGELOOS GELEVERD.

Maar wat is zorgeloos?

Bedrijfskleding op voorraad

Leveren van bedrijfskleding begint bij goede logistiek en warehousing. Profimex beschikt over ruime opslagcapaciteit zodat we ook voorraadposities kunnen houden voor onze klanten. Met het warehousemanagmentsysteem is alles geautomatiseerd. Jouw assortiment is dan altijd (grotendeels) op afroep beschikbaar. We doen een voorspelling van de geschatte aantallen en maten die nodig zijn op voorraadposities. Dat doen we op basis van data omtrent de productafname door bestaande medewerkers over de laatste periode.

Logische hoeveelheden

We hanteren vervolgens minimale voorraden die rekening houden met de doorlooptijd van producten, al snel 12-16 weken. De gewenste minimale voorraad stemmen we onderling af en samen bepalen we of dat een logische hoeveelheid is. Standaard artikelen hebben meestal een kortere doorlooptijd dan custom-made items. Daarom zijn de voorraden van standaard artikelen meestal lager en is er vaak ook een optie om een vergelijkbaar alternatief te bieden. Werkschoenen en persoonlijke beschermingsmiddelen hebben we standaard op voorraad.

Tweede kans

Profimex biedt flexibele voorraadbeheeropties afgestemd op jouw kledingpakket. We hebben diverse inname- en retourmogelijkheden voor gedragen kleding. Kwaliteitskleding kan als ‘tweede kans’ artikel (gereinigd) terugkomen op voorraad. We kunnen standaard retourlabels meesturen, afhaalopdrachten uitgeven of periodieke pick-ups doen. Versleten kleding gaat naar onze recyclingpartner, waar tot 92% wordt hergebruikt in textielproducten zoals autobekleding en isolatiematerialen. Na het recyclen planten we een boom!

LOGISTIEK HOOGSTANDJE.

Voorraadbeheer

  • Warehousemanagement

  • Voorraadhoudend voor klanten

  • Flexibele voorraadposities

Mascot_Vesten_magazijn_logistiek_rood_man vrouw

Retourlogistiek

  • Tweede kans artikelen

  • Periodieke pick-ups

  • Kleding recycling

VEELGESTELDE VRAGEN.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?2024-06-07T10:30:26+00:00

Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen, kan je deze retourneren. Neem contact op met onze klantenservice om je retour te regelen. Wij sturen een retourlabel en duidelijke instructies voor de retourzending.

Wat is de status van mijn lopende bestelling?2024-06-07T12:36:58+00:00

Wanneer je bestelling is geplaatst ontvang je een orderbevestiging. Als je bestelling klaar is ontvang je opnieuw een bericht. Wanneer je dit bericht hebt ontvangen kan je jouw bestelling ophalen. Als je hebt gekozen voor bezorgen krijg je bericht van onze bezorgpartner (GLS). Heb je na afgesproken datum nog geen bericht ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ga naar de bovenkant