Kleding Management Systeem

Kleding Management Systeem

Kleding Management Systeem2024-09-10T18:53:34+00:00

ZORGELOOS BESTELLEN.

Met het Kleding Management Systeem

De bestelomgeving

In het KMS heeft iedere gebruiker een eigen omgeving. Aan de hand van de gemaakte kledingkeuzes worden al jouw gekozen artikelen en de gewenste productopties in het systeem gezet. Elke medewerker wordt gekoppeld aan het kledingpakket dat je voor zijn of haar functie hebt samengesteld. De medewerker kan daardoor alleen de kleding bestellen die hij of zij nodig heeft.

Praktische tool

Zodra een bestelling wordt geplaatst, door een medewerker of door de hoofdinkoper, kunnen wij zo snel mogelijk uitleveren. Waar en hoe jij dat maar wilt: aan de zaak, het huisadres of een andere locatie. Als een medewerker een kledingstuk wil ruilen of retourneren (op basis van door jou vastgestelde voorwaarden) is dat makkelijk geregeld met 1 druk op de knop.

Autorisatie

Ken rollen en rechten toe waardoor iedere gebruiker toegang heeft tot andere opties. Het proces zelf in de hand houden? Kies ervoor om maar één of enkele medewerkers toegang te geven tot KMS of bepaalde functies. Wil je bijvoorbeeld dat medewerkers wel zelf kunnen bestellen, maar dat een inkoper hier zicht op houdt? Kies dan voor de mogelijkheid tot het instellen van goedkeuring.

KLEDING MANAGEMENT

Automatisering

  • Tot in detail op maat ingericht

  • NAW gegevens geautomatiseerd inlezen

  • Koppelingen met eigen bedrijfssysteem

  • Alle informatie centraal

  • Bewezen veilig

Controle en inzicht

  • Heldere managementrapportages

  • 24/7 inzicht in de complete orderhistorie

  • 24/7 inzicht in gemaakte kosten en openstaande posten

  • Overzichtelijke administratie

  • Bestellen na accordering mogelijk

Praktische tool

Het KMS is een handige tool voor jouw bedrijfsvoering én voor je medewerkers. Of je nu ZZP’er bent, 10 of 1000 medewerkers hebt. We richten het in naar jouw wensen. Door de heldere management rapportages heb je altijd inzicht in zowel kosten als de orderhistorie.

NAW gegevens van medewerkers kun je digitaal aanleveren voor geautomatiseerd inlezen. Zelf medewerkers aanmaken kan ook. Heb je al een intern portal en wil je alle informatie centraal houden: koppel het KMS dan aan het eigen systeem. Bij alles geldt: jouw wensen zijn leidend.

VEELGESTELDE VRAGEN.

Kan je bij Profimex online kleding bestellen?2024-05-31T14:45:42+00:00

Bij Profimex kan je online kleding bestellen. Als we samen een kledingpakket hebben samengesteld voegen we deze toe aan je KMS. Vanaf dat moment kan je online kleding bestellen. Op deze manier bestel je altijd de gewenste kleding in de juiste maat. Zonder dat je daar eerst voor langs hoeft te komen.

Hoe krijg ik toegang tot het KMS?2024-06-07T09:30:30+00:00

Via onze website kan je eenvoudig inloggen in ons Kleding Management Systeem (KMS). Heb je nog geen inloggegevens? Geen probleem! Wij bieden een gratis demo aan waarin we alle functionaliteiten van het KMS laten zien.

Neem vandaag nog contact op met ons verkoopteam via verkoop@profimex.nl om direct gebruik te maken van deze gratis demo.
Ontdek hoe ons KMS jouw bedrijfskledingbeheer kan optimaliseren.

 

Hoe moet ik inloggen in het KMS?2024-09-12T14:37:52+00:00

Op elke pagina van de website zie je rechts bovenin de knop ‘kennismaken’ met daarnaast een zogenaamd hamburgermenu.

Om in te loggen:

1. Klik op het hamburgermenu* rechts bovenaan, je ziet nu een pagina met menu-opties.

2. Klik midden onderin op de knop ‘inloggen KMS’.

Je wordt nu naar het bekende KMS-inlogscherm gestuurd.

Kom je er niet uit? Neem gerust contact met ons op om je vragen te stellen.

* de ronde knop met streepjes

Ga naar de bovenkant